ملت ایران همه پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب هستند/ تعاملات نیروهای مسلح ایران با همدیگر

سرتیپ پاسدار استکی گفت: ملت ایران همه پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب هستند و با این روحیه در همه صحنه های کشور حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ پاسدار «جواد استکی« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت روز پاسدار اظهارداشت: ملت ایران پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب هستند و همین روحیه باعث شده در تمامی عرصه های انقلاب و کشور وارد صحنه بشوند.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به مشارکت مردمی در دوران کرونا و سیل و زلزله برای کمک به نیازمندان، تصریح کرد: این اقدامات نمایشی از پاسدار بودن مردم و نقش آفرینی آنان برای حمایت از مظلومان است.

 

وی ادامه داد: پاسداری از ارزش ها یک وظیفه همگانی است و امام حسین(ع) مهمترین پاسدار اسلام بود که جان خود و فرزندانش را برای این حادثه بزرگ تقدیم کرد.

سرتیپ پاسدار استکی نقش پاسداری شهدا و شخصیت های بزرگی مثل سردار سلیمانی را الگوگرفته از قیام امام حسین(ع) اعلام کرد و افزود: این چنین افراد خود یک الگو برای دیگر جوامع شدند و افتخار این جریان هدایتگری برای انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی اضافه کرد: روحیه انقلابی گری و حضور همیشه در صحنه مردم با نگرش دفاع از اسلام و انقلاب دشمن را نسبت به حمله به کشورمان ناامید کرده و آنان را از این قدرت بزرگ ترسانده است.

 

*تعاملات نیروهای مسلح ایران با همدیگر

 

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) سپاه انقلاب اسلامی به تشکیل سپاه پاسداران در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: در برخی از مجامع بین المللی تنها یک نیرو مسلح برای حفاظت مرزی و یک نیرو در درون دارند اما با تشکیل انقلاب اسلامی رهبر کبیر انقلاب برای تقویت بنیه نظامی تشکیل سپاه و تعدد نیروهای مسلح را پیگیری کرد.

 

وی ادامه داد: سپاه پاسداران به واسطه نیروهای توانمند و متخصص و متعهد توانسته در مسیر ماموریت های خود موفق و اثر گذار باشد.

 

استکی تعامل نیروهای مسلح با همدیگر در تامین امنیت را مهم خواند و اذعان داشت: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنار همدیگر برای تامین امنیت و آرامش کشور در تلاش هستند و این وظیفه تنها بر عهده یک نهاد نیست.

کد خبر 1153751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha