تفرقه فرصت نفوذ دشمن را فراهم می کند/ مشارکت مردم استان اصفهان در کمک به نیازمندان

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به جریان حمله به اوکراین گفت: تفرقه بین مردم هر کشوری فرصت نفوذ دشمن را فراهم کرده و با فریب کاری آمریکا آنان را نابود می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به حمله روسیه به اوکراین اظهارداشت: این اتفاقات در دنیا درس های عبرت زیادی را برای جوامع مختلف دارد که چگونه دچار چنین آسیب هایی می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: تفرقه بین مردم هر کشوری فرصت نفوذ دشمن را فراهم کرده و با فریب کاری آمریکا آنان را نابود می کنند که همین اتفاق در اوکران رقم خورده و دشمن از تفرقه مردم استفاده می کند.

 

وی ادامه داد: آمریکا با تشویق آن کشور برای دوری از انرژی اتمی و توسعه تجهیزات نظامی قدرت آنان را کاهش داد و الان در حمله روسیه به اوکراین صدمه های زیادی به آنان وارد می شود.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه همین فریب کاری ها آسیب های زیادی را به جوامع وارد کرده خاطرنشان ساخت: باید مراقب فریب کاری دشمن و تفرقه داخلی باشیم که هر دو امنیت را به خاطر می اندازد.

وی افزود: آمریکا به دنبال فروش اسحله به کشورهای مختلف است و همواره با ایجاد جنگ و دشمنی از این فرصت برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند.

 

*مشارکت مردم استان اصفهان در کمک به نیازمندان

امام جمعه اصفهان به مناسبت های هفته در اسفندماه اشاره کرد و اظهارداشت: حلول ماه شعبان، روز درختکاری و احسان و نیکوکاری هر کدام از اهمیت و جنبه مهمی برخوردارند که در این ماه از فرصت های استغفار و ذکرگویی باید در کسب معرفت برای ماه رمضان استفاده کرد.

 

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان در این ماه و ایام سال بسیاری ارزشمند است تا به رفع مشکلات خانوارهای ضعیف جامعه کمک شد که مشارکت مردم استان اصفهان در کمک به نیازمندان در حال افزایش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 30 درصد کمک های مردمی افزایش داده که این همدلی و همکاری مردم را نشان می دهد.

کد خبر 1153766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha