در مذاکرات وین پشت سر مقام معظم رهبری هستیم

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: تیم مذاکره‌کننده امروز پشت سر مقام معظم رهبری هستند و تن به مذاکره ذلیلانه نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (جمعه ۱۳ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، با اشاره به مذکرات وین اظهار کرد: در این توافق طرف مقابل باید به تعهدات خود عمل کند و ما باید تعهدات آنها را راستی آزمایی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده امروز پشت سر مقام معظم رهبری هستند و تن به مذاکره ذلیلانه نمی‌دهند افزود: به ما می‌گویند تعهد بدهید از انرژی هسته‌ای استفاده هسته‌ای همچون ساخت بمب اتم نمی‌کنید که این حرف جای تعجب دارد و پدیده‌ای استکباری است.

 

وی اضافه کرد: مساله ساخت بمب هسته‌ای بر اساس فتواهای مراجع به ویژه فتوای مقام معظم رهبری صریحا حرام اعلام شده، بنابراین وقتی به چیزی اعتقاد نداریم، چرا باید نسبت به آن تعهد دهیم.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به جنگ در اوکراین ابراز کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ما هرگز به دنبال مشاهده کشتار نیستیم و هر کجا انسان‌های بی گناه کشته شوند، محکوم می‌شود.

 

وی به اعزام نیروهای کمکی خارجی به اوکراین اشاره کرد و ادامه داد: اوکراین و برخی کشورهای حاشیه، به حیاط خلوت رژیم صهیونیستی تبدیل شدند و بخش قابل توجهی از ۱۶ هزار نیروی کمکی برای جنگ در اوکراین، از این رژیم است.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد همچنین با اشاره به موضوع مسکن مهر در خوزستان تصریح کرد: در خوزستان تعداد زیادی از افراد از داشتن مسکن محروم هستند بنابراین باید سهمیه هر شهرستان مشخص و برای اجرای کار، برنامه‌ریزی شود. 

 

وی با بیان اینکه باید مسکن باکیفیت ارائه به متقاضیان ارائه شود اذعان کرد: صاحبان خانه باید در شرایطی که تورم بالا می‌رود از بالا بردن هزینه اجاره اجتناب کنند و دولت هم باید در این زمینه چاره‌اندیشی کند و بانک‌ها وام بدون سود به این افراد بدهند تا مشکل‌شان حل شود.

 

کد خبر 1153771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha