راه اندازی پویش قرار دوازدهم؛ در بقاع متبرکه استان کرمانشاه

حجت الاسلام میرزایی ،گفت: باتوجه به فرا رسیدن ماه شعبان و تقارن این ایام با روزهای پایانی سال ،این اداره نسبت به راه اندازی پویشی به نام ؛قرار دوازدهم؛ به نام و یاد امام دوازدهم جهت دستگیری از افراد کم برخوردار در امامزدگان و بقاع متبرکه نموده است.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی  ضمن تبریک  حلول ماه شعبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این طرح در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می شود.

 

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی  اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه  افزود: کمک‌های معیشتی ، آزادی زندانیان ، تهیه جهیزیه، پیگیری درمان افراد معتاد ،ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک  به دارو و درمان افراد کم برخوردار ،تهیه لوازم ضروری زندگی ، عقد قرارداد با نانوایی ها در مناطق محروم جهت پخت رایگان وتوزیع بین افراد کم برخوردار ، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی از مهمترین برنامه های پویش است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح در دوازدهم اسفند امسال در آستان مقدس امامزادگان آغاز و در طول سال آینده هم در روز دوازدهم هر ماه معطر به نام و یاد امام دوازدهم(عج) اجرا خواهد شد و  تمامی هزینه های اجرای این طرح  از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین استان کرمانشاه است.

 

 

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحت عنوان مهدی یاوران به بقاع متبرکه سراسر استان تحویل تا در قالب این طرح و به نام حضرت مهدی ارواحنا له الفدا به دست نیازمندان برسد .

 

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی  اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه اظهار کرد: در دوازدهم اسفند امسال ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در بقاع متبرکه استان همچون تهیه وسایل کمک آموزشی و رایگان نمودن تعدادی از نانوایی های شهرستان سرپل ذهاب و هرسین ، با کمک  خیرین مقدمات آزادی ۱۰ نفر زندانی کرمانشاه هم فراهم شده که پس از انجام امورات اداری قبل از پایان سال این مهم انجام واین ده نفر که از زندانیان جرائم غیر عمد میباشند آزاد می شوند از اولین برنامه این طرح است.

 

 

وی در پایان گفت: نذر وقت و حرفه در روز دوازدهم ، نذر قربانی ، ذبح عقیقه و توزیع آن ،پخت و توزیع نان صلواتی و توزیع غذای گرم بین خانواده ها و جمع آوری وسایل مازاد بر مصرف خانواده و اهدا به خانواده های کم برخوردار از برنامه های دیگر این طرح و پویش است.

کد خبر 1153833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha