مسابقه نقاشی «سرداران کربلا» در طبس برگزار می شود

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) مقرر شده است که مسابقه نقاشی«سرداران کربلا» ویژه گروه های سنی ۶ تا ۱۴ سال توسط این کانون برگزار شود.

«یوسف بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ادامه بیان کرد: این کانون به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و سالروز ولادت سرداران کربلا اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد و محله کرده است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز ولادت سرداران کربلا بحث تجلیل از خانواده های شهدا در دستور کار کانون قرار دارد، گفت: به مناسبت روز پاسدار نیز از پنج نفر از رزمندگان روستای دهنو طبس توسط کانون تجلیل خواهد شد.

 

بخشایی به برگزاری مسابقه نقاشی «سرداران کربلا» اشاره کرد و افزود: علاقمندان در گروه های سنی 6 تا 14 سال می توانند در این مسابقه با موضوع امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد (ع) شرکت کنند.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در پایان گفت: برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد (ع) نیز در دستور کار این کانون قرار دارد.

کد خبر 1153855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha