برپایی غرفه های آثار فرهنگی هنری در نمایشگاه بین المللی بانکوک

غرفه های نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و صنایع دستی کشورمان با مشارکت نهاد خیریه صلیب سرخ تایلند همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبان در بانکوک مورد استقبال بازدید کنندگان قرارگرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» ، غرفه های نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و صنایع دستی کشورمان با مشارکت نهاد خیریه صلیب سرخ تایلند همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبان در بانکوک مورد استقبال بازدید کنندگان قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،حسنخانی رایزن فرهنگی ج.ا.ایران در بانکوک با اعلام این مطلب افزود : این نمایشگاه که به همت رایزنی فرهنگی و با حمایت سفارت ج.ا.ایران از روز پنجشنبه 12 اسفند ماه بمدت 4 روز برپا گردیده، آثار متنوع هنرهای سنتی و صنایع دستی بهمراه تابلو فرش و دیگر محصولات ایرانی با مشارکت نهادهای ایرانی مقیم در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفته تا روز یکشنبه 15 اسفند دایر خواهد بود.


غرفه های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه امسال همچون سال گذشته با وجود لزوم رعایت قواعد بهداشتی از استقبال خوبی برخوردار شده و مورد توجه بازدیدکنندگان تایلندی و سایر کشورها قرار دارد.

کد خبر 1153866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha