آمادگی آستان قدس عباسی برای برپایی جشن اعیاد شعبانیه

آستان مقدس عباسی آمادگی خود را برای برپایی جشن اعیاد شعبانیه که قرار است روز یکشنبه (دوم ماه مبارک شعبان) در باب القبله حرم حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) برگزار شود آماده می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، علی البدری، معاون رئیس بخش رسانه آستان قدس روزی گفت، پرسنل آستان به منظور برگزاری این مراسم تلاش‌های خود را دو چندان و ورودیهای استان کربلا را مزین نمودند. آنها همچنین ورودی های حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را با گلهای طبیعی آراستند.

البدری اظهار داشت، آمادگی ها برای برگزاری این جشن با مشارکت بسیاری از بخشهای آستان قدس از جمله بخش تعمیرات و ساخت و سازهای مهندسی، بخش روابط عمومی، بخش رسانه، بخش نگهداری صحن مطهر، بخش بین الملل، بخش امور فکری و فرهنگی، بخش امور خدماتی، بنیاد علمی قرآن کریم، واحد نگهداری حرم مطهر، مرکز تبلیغات و بازاریابی الکفیل در بخش امور دینی و بخشهای دیگر انجام شد.

وی عنوان داشت، بخش رسانه آستان قدس عباسی همه امور فنی را برای پوشش رسانه‌ای مراسم و پخش آن از طریق فرکانس رایگان خود همراه با میزبانی از اهالی رسانه و کانالهایی که مایل به پوشش مراسم هستند تدارک دیده است.

البدری تصریح کرد، بخش رسانه ویدئوهای ويژه این مناسبت را برای پخش از طریق سایت‌های اینترنتی و نمایشگرهای تلویزیونی تعبیه شده در مناطق استان کربلا تهیه خواهد کرد.

وی گفت، انجمن پیشآهنگی الکفیل وابسته به بخش رسانه آستان قدس عباسی برنامه ویژه‌ای را برای استقرار در استان و توزیع شیرینی و گل میان زائران در ورودی های استان، ادارات دولتی و مدارس آماده کرده است.

معاون رئیس بخش رسانه توضیح داد، این بخش با همکاری بخش امور دینی تهیه مسابقه فرهنگی اقمار شعبانیه (علیهم السلام) را به عهده خواهد داشت که پیشتر از طریق شبکه جهانی الکفیل از برگزاری آن خبر داده بود. اسامی برندگان در جشن بعد از تفکیک پاسخ های صحیح و انجام قرعه کشی میان آنها اعلام خواهد شد.

کد خبر 1153872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha