نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه باشیم

حجت‌الاسلام ترابی با بیان‌ اینکه متاسفانه تربیت فرزندان و مدیریت خانواده‌های ایرانی به دست دشمنان افتاده است، گفت: باید وارد میدان شده و توطئه‌های دشمنان را به خانواده‌ها تبیین و گوشزد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «یونس ترابی» شب گذشته(جمعه، ۱۳ اسفند) در همایش حب‌الحسین یجمعنا که با حضور عاشقان و دلدادگان اهل‌بیت(ع) در مسجد عباسیه برگزار شد با تبریک حلول ماه شعبان،اظهارکرد: ماه شعبان؛ ماه خودسازی و ماه نزدیک شدن به خدا است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان‌ اینکه ماه شعبان و رجب ماه تمرین برای روزه‌داری در ماه مبارک رمضان است، افزود: اگر می‌خواهیم به سعادت برسیم از ماه شعبان آغاز کنیم و در این ماه پر خیر و برکت اعمالش را انجام دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تربیت فرزندان و مدیریت خانواده‌های ایرانی به دست دشمنان افتاده است، تصریح‌ کرد: باید وارد میدان شده و توطئه‌های دشمنان را به خانواده‌ها تبیین و گوشزد کنیم.

 

حجت‌الاسلام ترابی، دین اسلام را دین کامل دانست و خاطرنشان‌کرد: بزرگان این دین الگوی نمونه هستند و نیاز نیست از کشورهای غربی الگو بگیریم.

 

این سخنران برجسته کشوری با بیان‌اینکه اگر بانوان ما الگو می‌خواهند حضرت زینب(س) بهترین الگو است،افزود: اگر الگوی ایثار می‌خواهید حضرت عباس(ع) بهترین الگو است.

 

وی ترویج بدحجابی در جامعه را از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح‌کرد: نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه باشیم و نقشه‌هایشان را خنثی کنیم.

 

حجت‌الاسلام ترابی به بحران اوکراین اشاره کرد و گفت: مردم یمن، عراق، افغانستان و فلسطین مگر انسان نیستند؛ هشت سال از زمین و آسمان به کشور ما حمله کردند، آمریکا و کشورهای غربی محکوم نکردند اما در مقابل بحران اوکراین موضع‌گیری و محکوم کردند ما جنگ و کشتار انسان‌های بیگناه را قبول نداریم و ان‌شاء‌الله با راه حل‌های سیاسی این بحران نیز به پایان برسد.

 

گفتنی است، مولودی‌خوانی و قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کربلای معلی و صحیفه سجادیه از دیگر بخش‌های این همایش بود.

کد خبر 1153902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha