برای حل معضلات فرهنگی راهکار داشته باشیم

حجت‌الاسلام باقری‌ ارومی گفت: خیلی از مشکلات و معضلات با اجرای برنامه‌های فرهنگی حل شده است و باید برای مشکلات برنامه و راهکار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» شب گذشته(جمعه، ۱۳ اسفند) در نشست با جوانان، نخبگان فرهنگی، اجتماعی و گروه‌های جهادی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد،اظهارکرد: تشکیل کارگروه‌های مختلف در اولویت دفتر امام جمعه است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه برای انجام کاری نیت خالصانه داشته و برای رضای خدا وارد میدان عمل شویم، افزود: اگر کارهای ما برای رضای خدا باشد اجر و پاداشی والا دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شکل‌گیری شخصیت یک انسان از دوران ابتدایی است، تصریح‌کرد: برای کودکان و مهد کودک‌ها برنامه‌های خوبی به ویژه در بخش فرهنگی داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی از جوانان، نخبگان فرهنگی و اجتماعی خواست در نشست آینده راهکارها، ایده‌ها و پیشنهادات خود در رابطه با مهدکودک‌ها و ویژه برنامه برای کودکان را اعلام کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا بر بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های جوانان، نخبگان فرهنگی و اجتماعی در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.

 

وی در ادامه از از جوانان، نخبگان فرهنگی و اجتماعی خواست همدلی، همراهی و حرف‌شنوی را در خود تقویت کنند تا نتایج خوبی در اهداف و برنامه‌هایشان حاصل شود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی خاطرنشان‌کرد: خیلی از مشکلات و معضلات با اجرای برنامه‌های فرهنگی حل شده است و باید برای مشکلات برنامه و راهکار داشته باشیم.

 

گفتنی است، ارائه دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگی و بیان راهکار از سوی جوانان، نخبگان فرهنگی، اجتماعی و گروه‌های جهادی از دیگر بخش‌های این نشست بود.

کد خبر 1153911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha