زنگ نیکوکاری در مدارس مازندران نواخته شد

زنگ نیکوکاری همزمان با سراسر کشور با شعار «عیدی برای همه» توسط مدیرکل کمیته امداد مازندران در مدارس استان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۴اسفند)در  حاشیه آیین نواخته شده زنگ نیکوکاری در مدرسه شهید عابدین پور شهرستان ساری با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد، اظهار کرد:  کمیته امداد ۲۲روز پس از پیروزی انقلاب با هدف دستگیری از محرومان و نیازمندان تشکیل شد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: همه باید با همدلی، وفاق، اتحاد و دست در دست یکدیگر در راستای کمک به نیازمندان گام برداریم.

 

وی تصریح کرد: در احیا و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری باید همه تلاش کنیم و به همنوعان کمک کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: جشن نیکوکاری هرساله با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و صدا و سیما برگزار می شود و امسال این جشن با شعار «عیدی برای همه» در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: ۵۸ پایگاه جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرها، مدارس، مساجد، مصلاها و مراکز نیکوکاری سراسر استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار مستقرشده است. البته توصیه می‌شود هم‌وطنان برای پرداخت کمک‌های نقدی از روش‌های الکترونیکی استفاده کنند .

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تمامی دفاتر کمیته امداد و ۴۵۶ مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک های نیکوکاران هستند، گفت: مردم نوعدوست و خیر اندیش استان می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری #011*8877*  کمک های خود را واریز کنند.

کد خبر 1153925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha