مستبد و خطرناک‌تر  از تفکر لیبرالی نیست/ لزوم تبیین تفاوت حقوق انسان در فرهنگ اسلامی و  غربی

آیت الله عبادی با بیان اینکه مستبدتر، خطرناک‌تر و خشن‌تر از تفکر لیبرالی نیست، گفت: استکبار در حرف بسیار نرم سخن می‌گوید ولی در عمل هر کجا تسلط پیدا می‌کنند جز جنایت و آدم‌کشی کاری از پیش نمی برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سید علیرضا عبادی» امروز (۱۴ اسفند) در نشست ائمه جمعه استان اظهار کرد: مسئله تبیین و اینکه جلاد جای شهید را نگیرد بسیار بااهمیت است و متاسفانه آنقدر نسبت به این مسائل بی تفاوت بودیم که برخی ادعا می کنند در دوران پهلوی دزدی نمی شد اما اکنون دزدی می شود؛ پهلوی خودش یک دزد پاچه ورمالیده بوده که هیچ چیزی نداشته اما بعد از اینکه با کلک انگلیس به حکومت رسید ۴۴ هزار روستای شش دانگ از مردم ایران دزدیده است و آنقدر از کشور دزدیدند و بردند که با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، هنوز پول های بسیاری به عنوان سلطنت طلب خرج می کنند و جبهه تبلیغاتی راه انداختند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با همه این حرف ها بحث اینجاست که از هر یک ریال که رضاخان بی سواد و مزدور دزیده است با یک عد د ناشمار کشور را در اختیار انگلیس قرار داده و غارت کردند، بعد می گویند غارت نمی شد! در دوران پهلوی نان پیدا نمی شد و اگر مردم آواره و می مردند، کسی از ترس جرأت نمی کرد اسم دولت را بیاورد.

 

وی ادامه داد: باید این سئوال را پرسید که آیا بعد از انقلاب انسان های مومن، متدین و انقلابی دزدی می کنند یا باز همان‌ها هستند که به صورت نفوذ و اندیشه بیگانه در هر مسئولیتی قرار می گیرند دزدی می کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به کوتاهی در جهاد تبیین برای مردم، تصریح کرد: این قضیه از از زمانی که شروع شود اول آن است و باید برای مردم تبیین شود که اگر انقلاب اسلامی نمی شد چه می شد؛ شما ملاحظه کنید که طرح و برنامه های استکبار و استعمار جهانی برای ۵۰ یا ۱۰۰ سال بعد است از آن زمانی گلادستون مسیحی در حالی که با لردهای بریتانیا صحبت می کرد قرآن را روی دست گرفت و گفت ما در راه و هدفی که داریم یک مانع داریم و آن مانع قرآن است، ما باید این کتاب را از میان برداریم.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انگلیس کارشناسی شده رضاخان بی سواد را مسلط کرد و او درب حوزه های علمیه را بست و کشف حجاب کرد و انواع و اقسام ظلم و ستم و قتل و عام را انجام داد، تصریح کرد: در واقع اینیک طرحی بود که در محاسبات آنها به این نتیجه رسیدند که کار ایران تقریباً تمام است و بعد دیگر از پای درآوردن سیار کشورها برایشان مسئله ای نیست.

 

وی بیان کرد: آنها در طرح و برنامه خود پایان جنگ صلیبی و به تعبیر دیگر پایان تاریخ و تسلط بر دنیا را برنامه ریزی کردند بنابراین آنها با تاریخ شاهنشاهی و اعلام پایان تاریخ اسلام کار را تمام شده می دانستند و اگر در سال ۵۷ این انقلاب به وجود نمی آمد و در شرایط تبلیغی امروز و جامعه دینی در همان سطحی که آنها قرار داده بود می ماند، هیچ گونه مقاومتی امکان پذیر نبود یعنی هم کار اسلام و هم کار انسان تمام بود.

 

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: دشمن امروز بعد از همه گزینه هایی که به ناکامی تمام شده از طریق نفوذ جریان سکولار حتی در حوزه‌ها و در همین لباس روحانیت حرکت کرده است و از این جهت باید هوشیار باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی متوقف شود دشمن نخواهد گذاشت هرگز آب خوش از گلوی مردم ایران پایین برود، افزود: مستبدتر، خطرناک‌تر  و خشن‌تر از تفکر لیبرالی نیست و دلیل آن هم جاهایی که تسلط پیدا می کنند.

 

به گفته وی استکبار در حرف بسیار نرم سخن می‌گوید ولی در عمل هر کجا که وارد شد جز جنایت و آدم کشی کاری از پیش نمی برد.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر جهان را تغییر داد، تصریح کرد: اگر این انقلاب متوقف شود بدتر از هر چیزی که تصور می کنید انتقام ۴۳ ساله را از هر ایرانی می گیرند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بهترین سند وحشی گری غرب شناخت هویت آنان است، گفت: باید تفاوت حقوق انسان در فرهنگ اسلامی و  فرهنگ وحشی غرب را برای فرزندانمان تبیین کنیم.

 

وی تأکید کرد: باید پایگاه دشمن در تبلیغات را از کار بیندازیم و در مسائل ایجابی و تعریف تمدن، اخلاق و حقوق اسلامی باید به صورت عمرانی کار کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: البته این اقدامات باید به صورت کارشناسی، دقیق و موضوع بندی شده و با سرعت عمل انجام شود چون زیر ساخت‌های خوبی برای این کارهای فرهنگی داریم.

 

 

کد خبر 1153948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha