بازگشایی مدارس قزوین با ۳۰ درصد ظرفیت

سیاهکلی مرادی از بازگشایی مدارس قزوین از امروز و با ۳۰ درصد ظرفیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» با اشاره به بازگشایی مدارس قزوین بیان کرد: با توجه مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز مدارس روستایی و عشایری، کارگاه های هنرستان ها و مدارس فنی و حرفه ای که 15 نفر دانش آموز دارند می توانند به صورت حضوری فعالیت داشته باشند.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: اگر مدارس بالای 15 نفر دانش آموز داشته باشند، دانش آموزان به 2 گروه تقسیم شده تا بتوانند به شکل حضوری فعالیت داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: تمامی مدارس داخل شهر که کلاس هایشان 40 نفر دانش آموز دارد به 2 گروه و بیش از 40 نفر به سه گروه تقسیم می شوند و حضوری می توانند فعالیت کنند و در خصوص مدارس استثنایی هم با توجه به پایین بودن تعداد دانش آموزان در هر کلاس به صورت حضوری می توانند فعالیت داشته باشند و سالن های ورزشی هم با 50 درصد می توانند کار کنند.

 

سیاهکلی مرادی اعلام کرد: مدرسه ای که آمار جمعیتی بالا دارند، حق ندارند تجمع همه دانش آموزان را در یک روز و یا چند ساعت در مدرسه داشته باشند و اگر چنین امری رخ دهد تخلف محسوب می شود و هیچ مدرسه ای حق ندارد این کار را انجام دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری کلاس ها هم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی باید فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت شود.  

 

کد خبر 1153952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha