معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از نمایشگاه نوآوری بجنورد بازدید کرد

«سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و «علی خیرالدین» معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از نمایشگاه محصولات مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و «علی خیرالدین» معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم صبح امروز شنبه (14 اسفندماه) از نمایشگاه محصولات مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد بازدید کردند.

 

در این نمایشگاه، طرح های نوآورانه توسط گروه های علمی این دانشگاه از جمله گروه کامپیوتر، مهندسی شیمی، عمران و معماری و سایر گروه ها ارایه شده است.

 

همچنین مدل ابعادی هیتر فراصوت ایستگاه های cgs، سامانه آزمایشگاهی پیل سوختی میکروبی، بلوک و مصالح ساختمنانی ۱۰ درصد بازیافتی، محصولات گیاهی برای سلامت پوست و مو، پودر ریز جلبک اسپیرولینا و محصولات بر پایه ریز جلبک ها، چراغ خواب زنده، شارژ خودکار ماژیک وایت برد، آپاژور و شبخواب های هوشمند، آسفالت گرم اصلاح شده بر پایه پلی وینیل کلراید اصلاح شده با اتیلن دی آمین، کفپوش سفالی مخزن دار، بتن با هدایت حرارتی بالا از طرح های نوآورانه هستند که توسط گروه های مختلف علمی این دانشگاه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

 

گفتنی است؛ معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با هدف بازدید از نمایشگاه محصولات مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد، افتتاح پردیس پارک علم و فناوری و همچنین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و چند شرکت دانش بنیان این پارک سفر یک روزه خود به خراسان شمالی را آغاز کرده است.

 

بازدید از دانشگاه علوم پزشکی و حضور در شورای اداری استان نیز از دیگر برنامه های معاون رییس جمهوری و معاون وزیر علوم است.

 

 

کد خبر 1153953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha