آئین واگذاری ۲۳۱ واحد مسکونی به مددجویان ایلامی/ ۲ هزار و ۶۰۰ مددجوی توامند تجلیل شدند

بهرام نیا با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی، در طول ۴۳ سال از عمر با برکت نظام اسلامی در حمایت از محرومان جامعه به خوبی ایفای نقش کرده است، گفت: توانمند شدن ۲ هزار و ۶۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد در استان کاری بسیار بزرگ است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱۴ اسفند)  در آئین واگذاری ۲۳۱ واحد مسکونی و تجلیل از ۲ هزار و  ۶۰۰ خانواده توانمند کمیته امداد استان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت دستور امام راحل مبنی بر تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد و  نظام مقدس جمهوری اسلامی  در سراسر کشور، خدمات بسیاری خوب و گسترده ای  به محرومان و نیازمندان جامعه ارائه می شود.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی، در طول ۴۳ سال از عمر با برکت نظام اسلامی در  حمایت از محرومان جامعه به خوبی ایفای نقش کرده است، افزود:  این نهاد از بدو تاسیس تا کنون، نیازمندان را تحت پوشش قرارداده و توانمند کرده است، به گونه ای که همین افراد که روزی نیار به توانمند شدن داشتند، امروز عامل توانمندسازی هستند که به کمک کمیته امداد آمده اند و این به برکت کمیته امداد بوده است.

 

وی با بیان اینکه  امروز شاهد مسکن دار شدن نیازمندان و مستمندان در استان هستیم، گفت: در  مراسم امروز 231 واحد مسکونی به مددجویان این نهاد واگذار می شود و همچنین از  ۲ هزار و ۶۰۰ خانواده توانمند شده تحت پوشش  تجلیل می شود که تولید این تعداد واحد مسکونی در استان کار بسیار بزرگی است که جای تقدیر دارد.

استاندار ایلام با اشاره به بازدید از واحدهای اداره کل کمیته امداد استان، یادآور شد: به حمدالله در مقام مقایسه عملکرد، کمیته امداد استان  ایلام دارای عملکرد بسیاری خوبی است، برخورد با ارباب رجوع و تسریع در پیگیری و انجام درخواست های مراجعه کنندگان به این نهاد بسیار مناسب است و از مدیرکل و مجموعه ی اعلام رضایتمندی داریم و امیدواریم به صورت مستمر به فعالیت های خود ادامه دهند.

 

بهرام نیا بیان کرد: بنده به  عنوان نماینده عالی دولت در استان از همه  کسانی که در کسوت امدادگر فعالیت می کنند و مددکاری را سرلوحه  کار خود قرار داده و برای خدمت به مستمندان و نیازمندان تلاش می کنند، به سهم خودم تقدیر و از کلیه پرسنل کمیته امداد قدردانی می کنم.

 

 

وی با تقدیر از  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، یادآور شد: بنده از کار ایشان رضایت دارم و به عنوان نماینده  عالی دولت از ایشان می خواهم که همچنان به فعالیت های خود در این  نهاد ادامه دهند.

 

استاندار ایلام بیان کرد: امروز قرار بود که  با تاکیدات و هماهنگی هایی که صورت گرفته است، فرمانداران در کلیه بازارهای مرکز و شهرستان های استان حضور یابند و قیمت های مرکز استان و دیگر شهرستان ها را رصد کنند و گزارش دهند و به همین جهت ما بعد از جلسه بازدیدی از بازار  در راستای بررسی و کنترل قیمت ها  خواهیم داشت.

کد خبر 1153970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha