والدین شهدا مروج حقیقی حماسه و ایثار هستند

حجت الاسلام حسینی از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت برای والدین شهدا خبر داد و گفت: والدین شهدا مروج حقیقی حماسه و ایثار هستند که باید به خوبی تکریم و به نسل جدید معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید عبدالحمید حسینی» امروز (شنبه ۱۴ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در طول سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ چند تن از والدین شهداء در شهرستان هندیجان از میان ما پر کشیدند و به فرزندان شهیدشان پیوستند که به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا خانواده های آنان نتوانستند مجلس ترحیم در خور شان و مقام آنها برگزار کنند.

 

امام جمعه شهرستان هندیجان افزود: با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری شایسته و ضروری است جهت پاسداشت و تعظیم مقام شامخ شهدا و والدین آنها و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت مراسم یادبود و بزرگداشتی در خور مقام آنها برگزار شود.

 

وی اضافه کرد: به همین دلیل این موضوع در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار دارد تا با همکاری همه دستگاه ها این مراسم برگزار شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان اضافه کرد: تلاش ما این است که زمان برگزاری این مراسم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ باشد.

 

وی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای سایر والدین و خانواده های معزز شهدا یاد آور شد: ارزشمندترین آثار دفاع مقدس وجود همین پدران و مادران شهدا هستند و آنها چشم و چراغ جامعه، الگوی صبر و استقامت و مروج حقیقی حماسه و ایثار هستند که باید به خوبی تکریم و به نسل جدید معرفی شوند.

 

کد خبر 1153979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha