از برترین های جشنواره حلی حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین تقدیر بعمل آمد

از برترین های جشنواره حلی حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان ورامین طی مراسمی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،پیش از ظهر امروز طی مراسمی در حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین از برترین های جشنواره حلی که دارای رتبه های برتر شده بودند، تقدیر بعمل آمد.
طاهره شاکری مدیر حوزه علمیه کوثر ورامین در این مراسم گفت:جشنواره علامه حلی ویژه حوزه های عملیه برداران و خواهران است که آثار علمی و پژوهشی طلبه های خواهر و برادر مشترکا در آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و نفرات برتر آن پس از داوری آثار انتخاب می گردند.
وی افزود: بیشترین اثرهای ارسالی را در سال های گذشته حوزه علمیه کوثر ورامین داشته است و امسال هم با تلاش و همت خواهران این حوزه یک مقام دوم و دو مقام سوم را طلبه های خواهر این حوزه کسب نموده اند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس هیئت امنای حوزه علمیه کوثر ورامین در این مراسم گفت:همه ما باید مروج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام باشیم و حوزه های علمیه باید در جهت فرهنگ مهدویت و زمینه سازی ظهور گام های اصلی را بردارند.
وی افزود: خروجی های مطلوب حوزه علمیه کوثر ورامین نتیجه زحمات مدیران این حوزه است و مانند همیشه این مسیر و توانمندی های جوانان  نشان دهنده ظرفیت های فراوان این دیار است.
حجت الاسلام محمودی با توصیه به طلاب جهت ورود به شناخت و حل نمودن مشکلات و معضلات اجتماعی بیان داشت: طلاب خواهر و برادر باید مبلغ و مبین در جهت فرهنگ اهل بیت (ع) باشند، نیاز جامعه را با پرورش نیروهای تبلیغی و ارزشی احصا کنند و طلاب حوزه علمیه باید نماینده بانوان عفیفه و توانمند شهر باشند.
لازم به ذکر است، در این مراسم از سه طلبه خواهر حوزه علمیه کوثر ورامین توسط امام جمعه موقت ورامین و اعضای هیئت امنای این حوزه به شرح زیر تقدیر بعمل آمد.
خانم زینت خزایی با موضوع حضانت، حق یا تکلیف با تاکید بر قانون موضوعه ایران نفر دوم جشنواره حلی
خانم فاطمه حسنی ریشه های فساد اقتصادی مسئولان از حکومت اسلامی با موضوع نفر سوم جشنواره حلی
خانم نسرین نوری با موضوع آیه میقات از منظر مفسران معاصر شیعه با تاکید بر آرای عرفانی امام خمینی (ره) نفر سوم  جشنواره حلی

کد خبر 1153999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha