اجرای طرح ویژه نظارتی در بازارهای لرستان

مرادی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۴۰۱ و ماه مبارک رمضان در استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « یوسف مرادی» امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح ویزه نظارت بر بازارهای استان به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

 

وی افزود: در این طرح نظارتی، با همکاری و  هم افزایی دستگاه قضایی، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، نیروی مقاومت بسیج  دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دامپزشکی و حمل و نقل و راهداری از چهاردهم اسفند جاری تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده اجرا می شود.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: به همین منظور طرح نظارت بر بازار کالاها و خدمات اقلام مورد نیاز خانواده از جمله آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، مواد پروتئینی، پوشاک و خدمات مرتبط با سفر در دستور کار قرار  گرفته است و مورد بازرسی قرار می گیرد.

 

مرادی افزود: همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از ۱۴ فروردین سال بعد ، همزمان طرح بازرسی ویژه این ماه در دستور کار قرار دارد که بر کالاهای مرتبط از جمله خرما، زولبیا، بامیه و شکر با همکاری دستگاه‌های مذکور نظارت ویژه ای اعمال خواهد شد.

کد خبر 1154039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha