بیانیه حزب الله در محکومیت انفجار تروریستی مسجد شیعیان پاکستان

حزب ‌الله لبنان با صدور بیانیه ‌ای انفجار تروریستی در یکی از مساجد شهر «پیشاور» پاکستان را که در نتیجه آن دهها مسلمان کشته و زخمی شدند، محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ان تی وی، به دنبال وقوع انفجار تروریستی در مسجد شیعیان پیشاور پاکستان، حزب الله لبنان با صدوربیانیه ای  اعلام کرد: بار دیگر دست تروریسم تکفیری به سوی مسجدی در شهر «پیشاور» پاکستان تعدی کرد و هنگام اقامه نماز جمعه دهها نفر از مومنان شهید و زخمی شدند.

 

حزب الله لبنان در این بیانیه از مقامات پاکستانی خواست تروریست ‌هایی که در این حملات دست داشتند را دستگیر و شدیدترین مجازات‌ها را برای آنها اعمال کنند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: حزب ‌الله با عبارات شدیدا للحنی این جنایت هولناک را محکوم می‌کند و بار دیگر از تمامی مراجع و موسسات دینی می‌ خواهد تا نقش خود را در رد این ایدئولوژی انحرافی، برملا کردن دروغ بودن آن و مبارزه با آن ایفا کنند.

 

حزب ‌الله در این بیانیه به خانواده‌های شهدا تسلیت گفت و از خداوند متعال برای مجروحان این انفجار شفای عاجل و برای مردم پاکستان، امنیت و صلح مسئلت کرد.

 

انفجار تروریستی در مسجد شیعیان پیشاور، 60 کشته و بیش از 200 زخمی برجای گذاشت. گروهک تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت.

کد خبر 1154059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha