فعالیت ۴۰۰ نیروی راهداری کردستان در طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: ۴۰۰ راهدار کردستان در قالب طرح نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران در راه‌های بین شهری استان مستقر خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد راشد مدرس‌گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان اظهار کرد: با اتمام طرح زمستانه در استان ، نیروهای راهدار در قالب طرح نوروزی ، خدمت‌ رسانی به مردم استان و مسافرین را انجام خواهند داد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ راهدار کردستان برای ارائه خدمات به مسافران در طرح نوروزی در راه‌های بین شهری استان مستقر خواهند بود. افزود : راهداران استان در طرح نوروزی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان را تحت پوشش قرار داده اند.

 

مدرس گرجی اظهار داشت: این نیرو‌ها در قالب طرح نوروزی این میزان راه را در راستای خدمات مختلف از جمله برف روبی و نمک پاشی، حضور در جاده‌ها برای امداد رسانی، کنترل و نظارت بر ایمنی ناوگان حمل ونقل بار و مسافر ، لکه‌گیری آسفالت ، نصب و مرمت تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، پاکسازی حریم راهها ، عملیات خط‌ کشی، در محورهای استان مخصوصا در نقاط پر تصادف پوشش می‌دهند.

 

وی افزود: نقاط پرتصادف که در مسیر سنندج ـ مریوان قرار گرفته بود که با افتتاح مسیر جدید ، بخشی از این نقاط عملا حذف و تعدادی نیز تا مسیر سنندج ـ سروآباد آشکارسازی شده است. مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای کردستان اضافه کرد:‌ برای اصلاح نقاط پرحادثه در مسیرهای سنندج ـ دیواندره، دیواندره ـ سقز و دهگلان به سمت کامیاران پیمانکار تعیین و مشغول به اقدامات اصلاحی است.

 

وی گفت: هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه تحت پوشش راهداران استان شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه ۴۰۰ نفر عوامل راهداری و ۱۰۰ نیروی بخش خصوصی در سطح جاده‌های استان در طرح زمستانه امسال به مردم خدمات‌رسانی کردند، افزود: ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و بخش خصوصی برای برفروبی جاده‌های استان بکارگیری شده‌ بودند.

کد خبر 1154064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha