مدیرکل آموزش و پرورش گیلان معارفه شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز(۱۴ اسفند) با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش گیلان امروز (شنبه، ۱۴ اسفند) با حضور «احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات مدرسه شاهد حضرت فاطمه زهرا(س) رشت برگزار شد.

 

«محمد فایزی» در این مراسم مسئولیت حوزه آموزش و پرورش را بسیار حساس ذکر کرد و بیان داشت: این بار را چون از جنس رسالت و تعلیم و تربیت است بسیار سنگین می‌بینم و امیدوارم خداوند در پیشبرد این جایگاه به من و همه همکارانم کمک کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان مقوله فرهنگ را جدی دانست و با بیان اینکه باید از آسیب رسیدن فرهنگ جلوگیری کنیم اذعان کرد: امروز هجمه ای بزرگ را برای ضربه زدن به فرهنگ از سوی دشمنان شاهدیم و برای زنده نگهداشتن این فرهنگ نیازمند وفاق و همدلی و مشارکت در همه بخش‌ها هستیم.

 

«محمد رحمتی» نیز در این مراسم ضمن سلام و صلوات به روح شهیدان و امام راحل اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر بیماری کرونا از بین برود و روزهای شاد به خانواده خدوم آموزش و پرورش کشور برگردد. 

 

مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان در دوران شیوع ویروس کرونا فداکاری و ایثار بسیار بزرگی برای ادامه روند تعلیم، تربیت و پرورش دانش آموزان انجام دادند تصریح کرد: در راه خدمت به نظام تعلیم و تربیت نباید هیچ وقت به خودمان تردید راه دهیم حتی اگر ادامه کار برایمان سخت و دشوار باشد.

 

وی اضافه کرد: با همه کاستی‌هایی که وجود دارد تلاش کردیم آموزش در گیلان یک لحظه تعطیل نشود و سعی کردیم مدیریت شبکه شاد را به خوبی دنبال کنیم از طرفی در این مدت برای تعیین تکلیف نیروها نیز نهایتا تلاشهایمان به ثمر نشست. 

 

رحمتی خاطرنشان نشان کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی، درصد مشارکت مردم گیلان در حوزه آموزش و پرورش از سایر استان‌ها بسیار بالاتر است و خانواده‌ها در این بخش هزینه می‌کنند که این امر مایه مباهات است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پایان این مراسم حکم وزیر آموزش و پرورش برای معارفه محمد فائزی مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان قرائت و از زحمات سید محمد رحمتی مدیر کل سابق قدردانی شد.

 

گفتنی است، «محمد فائزی» ۵۸ ساله اهل رودسر و دارای مدرک دکتری فلسفه تعلیم و تربیت است که سابقه ریاست آموزش و پرورش شهرستان رودسر و سابقه تدریس در دانشگاه فرهنگیان و حوزه علمیه را در کارنامه دارد.

 

 

کد خبر 1154076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha