لزوم ارائه خدمات شایسته حمایتی به خانواده‌‌های نیازمند در دوران پسا کرونا

عباسی بر لزوم لزوم ارائه خدمات شایسته حمایتی به خانواده‌‌های نیازمند در دوران پسا کرونا تاکید کرد و گفت: اهدای کمک ۲۴ میلیارد تومانی گیلانیان به‌صورت نقدی و کالایی تا این لحظه در جشن احسان و نیکوکاری موید نوع‌دوستی مردم استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، امروز (شنبه،۱۴ اسفند) در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رونمایی همزمان از سامانه هوشمند امداد (سها)، آیین واگذاری ۱۲۳ واحد مسکونی مددجویی و جشن خودکفایی سه هزار و۲۰۰ خانوار تحت حمایت در سراسر کشور به‌صورت ارتباط تصویری در محب کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان برگزار شد.

 

در این مراسم «اسدالله عباسی» با بیان اینکه ما مسلمانان و محبان اهل بیت (ع)، نوع‌دوستی و کمک‌رسانی به همنوع را از امیر مومنان(ع)، حضرت فاطمه(س) و خاندان عصمت و طهارت(ع) فرا گرفته‌ایم، تقارن ماه‌های پربرکت شعبان و رمضان با سال جدید و فصل بهار را مورد اشاره قرار داد و گفت: این تقارن همراه با نوع دوستی مردم، فضای جامعه را عطرآگین کرده است.

 

استاندار گیلان اهدای کمک ۲۴ میلیارد تومانی به‌صورت نقدی و کالایی تا این لحظه در جشن احسان و نیکوکاری امسال را موید این نوع‌دوستی دانست و افزود: با توجه به لطمات اجتماعی و اقتصادی ناشی از کرونا، باید به خانواده‌های نیازمند دریافت خدمات حمایتی، بیش‌از پیش توجه شود.

 

وی با یادآوری دستور امام راحل عظیم‌الشأن در خصوص تاسیس کمیته امداد گفت: افتخار است که بتوانیم زیر پرچم خدمت رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی که مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، آستین همت برای خدمت به مستضعفین و نیازمندان را بالا بزنیم و عزم خود را در این ارتباط، جزم کنیم.

 

عباسی با اشاره به وجود ۱۲۶ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش و مستمری بگیر کمیته امداد و نیز خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی اذعان کرد: دولت سیزدهم و به تبع آن ما نیز به‌عنوان خدمتگزاران مردم در گیلان، اهتمام ویژه‌ای به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به‌ویژه در حوزه مسکن، اشتغال و تامین معیشت داریم.

 

وی مردم گیلان را در خدمت به همنوع و امور خیرخواهانه و انسان دوستانه، همواره پیشتاز خواند و تاکید کرد: باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی آحاد جامعه حرکت کرد تا همه مردم از عدالت اجتماعی، رفع محرومیت و توزیع عادلانه ثروت زیر سایه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که دستور کار و برنامه راهبردی دولت آیت الله دکتر رئیسی است، بهره مند شوند.

کد خبر 1154132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha