هفته شکوه ایثار در استان البرز برگزار می شود/ برپایی کنگره ملی همسران جانبازان شهید

رستمیان با اعلام خبر کنگره ملی همسران جانبازان شهید و طرح ماندگار غرس ۲۰۲ هزار نهال گفت: هفته شکوه ایثار در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رستمیان» طی نشست خبری که شنبه ۱۴ اسفند برگزار شد گفت: هفته شکوه ایثار در استان البرز با هدف تکریم خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: معرفی جانبازان و ایثارگری آنان رسالت اصحاب رسانه است تا با بهره مندی از تریبون رسانه ویژگی های شخصیتی شهدا و ایثارگران زرا در جامعه تبیین کنند.

 

وی ادامه داد: شورای عالی انقلاب اسلامی روز ۲۲ اسفند را با عنوان روز ملی تجلیل از مقام شهداء و جانبازان تصویب کرد، به همین منظور جا دارد در این هفته با تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به آرمان های عالی ایثارگران و شهداء گام برداریم. 

 

وی با بیان اینکه هفته ایثارگران فرصتی است برای تکریم و تجلیل از مقام شهداء بیان کرد: هفته شکوه ایثار با هدف تکریم یاد و خاطره ۵ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۳ هزار جانباز و ۱۷ هزار پرونده مهمان ایثارگران برپا می شود.

 

وی عنوان کرد: تشکیل ستادی در بنیاد شهید و امورایثارگران البرز، تبلیغات بصری، سمعی و اجرای طرح ماندگار غرس ۲۰۲ هزارنهال با حضور خانواده شهداء ، گلباران قطعه صالحین از جمله برنامه های این هفته است.

 

وی اظهار کرد: مصلی نمازجمعه هفته آینده میزبان خانوااده شهداء و جانبازان هستند همچنین نشر گزیده وصیت شهداء، نشر کلیپ و مستندات مرتبط با شهداء و تجلیل از شهدایی که نامشان مهدی است به مناسبت نیمه شعبان از جمله برنامه های این هفته است.

 

رستمیان بیان کرد: برگزاری مسابقات کشوری دارت، انعقاد قرارداد برای سفرهای زیارتی در تمامی مدارس شاهد یادواره شهداء پیش بینی شده است.

 

وی با اعلام خبر برپایی کنگره ملی شوق دوباره ویژه همسران جانباز شهید بیان کرد: جایزه ملی ایثار به همسران جانبازان شهید اعطا می شود همچنین طرح ماندگار غرس ۲۰۲ هزار نهال با حضور خانواده شهداء به یاد شهیدان گرانقدر روز یکشنبه ۱۵ اسفند سال جاری در مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر با هدف زنده نگاه داشتن نام شهداء، اشتغالزایی و حمایت از سرمایه داخلی، زیباتر کردن محیط زیست واحدهای تحت پوشش به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، دوستدار محیط زیست و باقیات و صالحات انجام می شود.

 

کد خبر 1154147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha