تجلیل از کانون های برتر فرهنگی هنری مساجد در مرودشت

رنجبر گفت: طی مراسمی از فعالان قرآنی و اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه و کانون های برتر فرهنگی هنری مساجد در شهرستان مرودشت تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی رنجبر»، امروز (شنبه 14 اسفند) از برگزاری آئین تکریم فعالان قرآنی و اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه در مرودشت خبر داد و به خبرنگاران گفت: فعالیت های فرهنگی، هنری موجب تعالی اندیشه و ارتقای سطوح مختلف اجتماعی می شوند و این آئین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت افزود: برای برگزاری این مراسم از 2 ماه پیش جلسات متعددی برگزار شد و در این آئین از کانون های برتر فرهنگی هنری مساجد تا برترین حوزه های رسانه ای، هنرهای نمایشی، سینما، مجسمه سازی، هنرهای تجسمی، قرآنی، مد و لباس، موسیقی، عکاسی و تمامی فعالان حوزه فرهنگ، هنر و ادب تکریم خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مراسم با همکاری انجمن های فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده و ساعت 16 روز 16 اسفند در تالار «مهر» فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت با حضور فرماندار، نماینده مجلس و شورای شهر و شهردار این شهرستان برگزار خواهد شد.

رنجبر تصریح کرد: برگزاری این دست برنامه ها موجب تشویق و انگیزه بیشتر اهالی این حوزه ها می شود و با توجه به اتفاقات قابل توجهی که در مرودشت انجام شده از یک سال تلاش و هنر آفرینی اهالی فرهنگ، ادب و هنر، فعالان قرآنی و رسانه، قدردانی خواهد شد.

کد خبر 1154161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha