رسالت مدیران در تراز انقلاب اسلامی بیان خدمات انجام شده به مردم است

شفیعیان رسالت مدیران و کارکنان در تراز انقلاب اسلامی به منظور مواجهه موثر با ترفند دشمنان را بیان خدمات انجام شده به شیوه مطلوب برای مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۱۴ اسفند) در دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان رهبر کبیر انقلاب انقلاب در ۱۴ اسفند ۵۷،  گفت: ۲ویژگی عمده و افتخارآمیز کمیته امداد، انتساب این نهاد به نام مبارک حضرت امام خمینی (ره) است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: این افتخار بزرگی است که مردم کمیته امداد را با نام بلند امام راحل (ره) می شناسند.

 

وی بیان کرد: همچنین اهداف و برنامه های کمیته امداد، در راستای خدمت به محرومان و مستضعفین با رویکرد توانمندسازی فکری، اقتصادی و تحکیم نهاد خانواده است.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام احسان و نیکوکاری و دستگیری نیازمندان است، بیان کرد: زدودن فقر از چهره جامعه و حفظ شأن و کرامت و عزت مردم ایران اسلامی از اهداف و ارزش های است که همواره در رأس همه تصمیم گیری ها بوده است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با بیان اینکه امروز به تعبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار نگیریم، اظهار کرد: ایجاد یاس و نومیدی در مردم به ویژه نسل جوان نسبت به آینده و همچنین سیاه نمایی مسیر روشن ملت مسلمان و انقلابی ایران را از ترفندهای دشمن است.

 

شفیعیان رسالت مدیران و کارکنان در تراز انقلاب اسلامی به منظور مواجهه موثر با این ترفند را بیان خدمات انجام شده به شیوه مطلوب برای مردم عنوان کرد.

 

کد خبر 1154179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha