«لکزایی» سرپرست فرمانداری سربیشه شد

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، «محمدرضا لکزایی» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی عصر امروز (۱۴ اسفند) به منظور شرکت در شورای اداری و معرفی سرپرست فرمانداری راهی شهرستان مرزی سربیشه شد و «محمدرضا لکزایی» را به عنوان سرپرست فرمانداری سربیشه معرفی شد.

 

وی با تاکید بر اینکه برای انتخاب فرمانداران، با بچه های انقلابی، نیروهای ستادی، نخبگان و... تعامل برقرار شده است، گفت: با بررسی جمیع جوانب برای برخی مناطق فرماندار بومی و برخی شهرستان ها فرماندار غیربومی انتخاب شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه، نهمین فرماندار استان برای شهرستان سربیشه انتخاب شده است، ادامه داد: در شهرستان های «زیرکوه، بشرویه،‌ درمیان و سربیشه» فرماندارانی غیربومی اما، بومی استان خراسان جنوبی انتخاب شدند.

 

قناعت با تاکید بر تعامل بین فرماندار و ائمه جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی و معاونین استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: فرمانداران باید در محل خدمت خود، مستقر شوند.

 

وی با اشاره به این که شهرستان سربیشه با داشتن مردم انقلابی و چند پدر علم، سابقه تمدنی بالایی دارد، اظهار داشت: روستاهای شگفت انگیز و ذخایر معدنی غنی از مهمترین ظرفیت های این شهرستان است که باید به خوبی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 


وی با تاکید بر اینکه پتانسیل‌ بازارچه مرزی ماهیرود باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: فرماندار جدید که سابقه فعالیت در سازمان بازارچه‌های مرزی استان را دارد با این پتانسیل آشناست و این شناخت، فرصت خوبی برای شهرستان می باشد.

 


استاندار در ادامه به ملاقات خود با والی فراه اشاره کرد و گفت: سال ۹۷ بین استاندار خراسان جنوبی و والی فراه ملاقاتی صورت گرفت و مذاکراتی انجام شد؛ بعد از سه سال و اندی این ملاقات در بهمن ماه امسال تکرار شد و ما در ماهیرود با ملانور محمد روحانی دیداری داشتیم و بعد از آن هم، نشستی با سرکنسول افغانستان در مشهد و نماینده وزارت خارجه افغانستان در هرات در محل استانداری صورت گرفت و گفتگوی خوبی رقم خورد.

 

وی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل ما در این نشست‌ها برای توسعه تعاملات و مبادلات تجاری اعلام شده و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت مرز، استفاده بیشتری ببریم.

 


قناعت گریزی به جنگ سوریه و اوکراین هم زد و گفت: هر بحران زمانی می تواند علاج یابد که ریشه های آن شناسایی شود؛ رهبر معظم انقلاب، جنگ را بد می دانند و می فرمایند مخالف از بین رفتن زیرساخت های هر کشوری هستیم لذا جنگ باید متوقف شود.

 

به گفته وی؛ طبق این فرمایشات، مردم اگر به میدان می آمدند، این اتفاق در اوکراین رخ نمی داد.

 

شایان ذکر است؛ محمدرضا لکزایی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت و بازرگانی، عناوین سرپرست سازمان بازارچه های مرزی استان خراسان جنوبی، رئیس گروه هماهنگی امور بازرگانی، صنایع و معادن دفتر اقتصادی استانداری خراسان جنوبی و ... را در سوابق اجرایی خود دارد.

 

 

کد خبر 1154204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha