نیازمند حمایت بیشتری از سوی دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های کانون‌های مساجد هستیم

صرخه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ برنامه‌هاي مختلفي را اجرا کرديم که از جمله آنها مي‌توان به توزيع بسته‌هاي معيشتي و برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي اشاره کرد و گفت: نیازمند حمایت بیشتری از سوی دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های کانون‌های مساجد هستیم.

«حسین صرخه» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری انصارالله شهرستان شوش در سال 1400 اظهار کرد: در سالی که گذشت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد تلاش کردیم یکی از فعال‌ترین و اثرگذارترین کانون‌های مساجد در سطح شهرستان شوش باشیم.

 

مدیر کانون انصارالله شهرستان شوش با اشاره به موقعیت مکانی و روستایی کانون در روستای سرخه‌ صالح داود از بخش فتح‌المبین شهرستان شوش افزود: این کانون با حدود 200 عضو فعالیت خوبی در بخش و شهرستان داشته است و همیشه در برنامه های فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال و اثرگذار دارد.

 

وی ادامه داد: از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون انصارالله در سال 1400 می‌توان به اجرای رزمایش مؤمنانه و اهدای حدود 600 بسته غذایی، اعزام جهادگران سلامت به بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونا، تشکیل گروه جهادی از اعضای کانون برای کمک به نیازمندان در سطح شهرستان، برگزاری مراسمات ملی مذهبی و ... اشاره کرد.

 

صرخه با اشاره به اینکه برای سال آینده برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها اجرای کارگاه آموزشی سفالگری، برگزار مهد قرآنی، برگزاری اردوهای زیارتی برای اعضای کانون و ... است که نیازمند حمایت بیشتر از سوی دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای آنهاست.

 

کد خبر 1154226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha