برترین های رویداد ملی فهما در سال جاری تقدیر و تجلیل می شوند

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی نخستین کمیته تجلیل از برترین های رویداد ملی فهما که در سال ۱۴۰۰ با عنوان شعار به توان مردم گفت: برترین های رویداد ملی فهما در سال جاری تقدیر و تجلیل می شوند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریایی برپایی نخستین کمیته تجلیل از برترین های رویداد ملی فهما که در سال ۱۴۰۰ با عنوان شعار به توان مردم برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برترین های رویداد ملی فهما در سال جاری تقدیر و تجلیل می شوند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: رویداد ملی فهما در سومین سال متمالی با رویکرد فرهنگی و هنری در قالب ۱۲ رواق با هدف تحقق مسجد تراز اسلامی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از تلاش های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: تشویق و حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ضرورت است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: از آیت الله حسینی همدانی امام جمعه شهر کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، ائمه جمعه استان، مدیران و مسئولان ارشد استانی برای حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان برپایی رویداد ملی فهما قدردانی می شود. 

 

 

کد خبر 1154258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha