تربیت جوانان انقلابی از اولویت‌های فعالیت کانون نورالمهدی (عج) است

شیرالی با بیان اینکه اولویت فعالیت‌های کانون نورالمهدی (عج) بندر ماهشهر در ۲ بعد فرهنگی و تربیتی با محوریت قرآن و عترت است گفت: این کانون با هدف تربیت جوانان مومن و انقلابی در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری گام برداشته است.

«مهدی شیرالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) بندرماهشهر اظهار کرد: این کانون در رویداد ملی فهما با امتیاز ۱۶ هزار و ۹۵۲ توانست به عنوان یکی از کانون‌های برگزیده استان خوزستان معرفی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) بندر ماهشهر افزود: طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری که مسجد باید در راس امور و پایگاه فعالیت‌های اجتماعی باشد، ما نیز اولویت فعالیت‌های خود را با همکاری خواهران و برادران انقلابی در ۲ بعد فرهنگی و تربیتی با محوریت قرآن و عترت قرار دادیم.

 

وی با بیان اینکه در بعد تربیتی تربیت جوانان جهادی، انقلابی و دلسوز که همواره در خط مقدم خدمت به مردم به خصوص قشر مستضعف باشند، مدنظر است اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم قرآنی که چندماهی است شروع شده،
برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن کریم و استعدادیابی و پرورش قاری در سطح شهرستان با حضور اساتید مطرح منطقه است.

 

شیرالی نقطه قوت این مسجد را همکاری کانون فرهنگی هنری، پایگاه بسیج برادران و خواهران، هیئت امنا، گروه جهادی و زینیه در کنار هم عنوان کرد و ادامه داد: همه این مجموعه‌ها به صورت واحد فعالیت و اقدامات متنوعی را به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال برگزار می‌کنند.

 

وی ابراز کرد:‌ این کانون با هدف تربیت جوانان مومن و انقلابی در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری گام برداشته و در ادامه مسیر با هدف ایجاد تشکیلات انقلابی و پای کار ضمن جذب، آموزش و سازماندهی نوجوانان و جوانان انقلابی جهت حضور و نقش آفرینی در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی گام‌های بلندی خواهیم برداشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی (عج) بندر ماهشهر خاطر نشان کرد: الگوی جوانان و نوجوانان این کانون شهدای گرانقدر هستند و همواره سیره شهدا را در فعالیت‌ها دنبال می‌کنند.

 

وی یاد آور شد: امیدواریم در ادامه راه در سنگر مهمی همچون مسجد فعالیت‌ها و خدمات این جوانان مخلص مورد رضای درگاه خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار بگیرد و مردم از این مجموعه فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 1154276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha