سرخابی ها با بورسی شدن از تاریکخانه خارج می شوند

عطایی با بیان اینکه ما باید بورسی شدن سرخابی ها را به فال نیک بگیریم، گفت: با اینکاراین دو باشگاه از تاریکخانه خارج می شوند و به اتاق شیشه ای می رسند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، علی عطایی، معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس شب گذشته (شنبه 14 اسفند) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره اینکه آیا بورسی شدن باشگاه در کیفیت تیم ها اثرگذار است؟ افزود: ما باید بورسی شدن را به فال نیک بگیریم که این دو باشگاه از تاریکخانه خارج می شوند و به اتاق شیشه ای می رسند و مجبورند الزاماتی را که با ثبت در سازمان بورس موظف به انجام آن هستند، رعایت کنند.

 

وی گفت: از چند روز گذشته در سازمان بورس به عنوان یک شرکت بورسی ثبت شدیم و از این به بعد موظف هستیم که الزامات شرکت فرابورس و سازمان بورس را رعایت کنیم.

 

معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس ادامه داد:شفافیت ،زمان خاصی ندارد و اکنون شروع شده است البته در گذشته هم سعی بر رعایت بود ولی به دلیل عدم نظارت کافی هیچ وقت از شفافیت کافی برخوردار نبودیم.

 

عطایی خاطرنشان کرد: در باشگاه؛ کمیته حسابرسی، کمیته انتصابات و همه کمیته هایی را که از الزامات قوانین حاکمیت شرکتی هستند، تشکیل دادیم که حتماً به این مسیر کمک می کند همچنین در یک سال اخیر سیستم های کنترل های داخل را داشتیم.

کد خبر 1154312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha