بورسی شدن سرخابی ها مباحث مربوط به AFC را برطرف می کند

دولتشاهی درباره اینکه بورسی شدن سرخابی ها مباحث مربوط به AFC را برطرف می کند یا خیر، گفت: قطعاً می تواند چون بند A کاملاً برطرف می شود و ما در این صورت می توانیم وارد لیگ آسیا شویم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، علی دولتشاهی، مشاور اقتصادی باشگاه استقلال شب گذشته (شنبه 14 اسفند) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره اینکه باشگاه استقلال قرار است در آینده پیش رو چه اتفاقاتی را در نظام مالی انجام دهد؟ گفت: در صورت های مالی خیلی از موارد برطرف شده است، در آستانه اتفاق مهم هستیم که هر حرفی می تواند بازار سرمایه را نسبت به ما نگران کند.

 

وی گفت: اگر بخش هایی از صورت های مالی ما به سرعت جلد شد به خاطر موضوع AFC بود همچنین ما در صد روز ابتدایی مدیریت سردار آجرلو راستی آزمایی کردیم و اصلاح ساختار انجام دادیم چون ساختاری در گذشته وجود نداشت. اکنون صورت های مالی بر اساس واقعیت موجود درست شده است.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا بورسی شدن دو باشگاه مباحث مربوط به AFC را برطرف می کند یا خیر و باشگاه در فصل بعد می تواند در لیگ آسیا شرکت کند؟ گفت: قطعاً می تواند چون بند A کاملاً برطرف می شود و ما در این صورت می توانیم وارد لیگ آسیا شویم.

 

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در موضوع سوددهی، افرادی که این سهام را می خرند باید بدانند که الآن تبلیغات دور زمین داریم، زیرساخت های سامانه هواداری داریم و برنامه کسب و کار خودمان را منتشر و همچنین در باشگاه استقلال همه اطلاعات را افشا کردیم.

کد خبر 1154317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha