برنامه آموزشی واحد قرآنی آستان قدس عباسی همزمان با حلول ماه مبارک شعبان

واحد قرآنی وابسته به بخش ارشاد دینی بانوان در آستان مقدس عباسی از آغاز برنامه آموزشی متنوع خود همزمان با حلول ماه مبارک شعبان خبر داد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد قرآنی وابسته به بخش ارشاد دینی بانوان در آستان قدس عباسی عصر روز جمعه برنامه آموزشی متنوع خود را که همزمان با حلول ماه مبارک شعبان است آغاز کرد.

این برنامه با تلاوت سوره فجر و اهدای آن به مقام امام حسین (علیه السلام) به مناسبت میلاد مبارک ایشان آغاز شد. سپس سخنرانی درباره علت نامگذاری سوره فجر به سوره امام حسین (علیه السلام) از طریق طرح برخی آرای مفسران ایراد شد.

در ادامه آن، سخنرانی از سوی رادیوی بانوان الکفیل در آستان قدس عباسی تحت عنوان (فرحة بطعم الولاء) ارائه شد که حضار از طریق پاسخگویی به سوالات مطرح شده در آن شرکت کردند.

این برنامه مولود خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه که در آن به سر می بریم را شامل شد. واحد ارشاد دینی بانوان نیز در این برنامه به تبیین وظایف زوجین پرداخت.

همچنین واحد کتابخانه بانوان ام البنین (علیه السلام) از طریق برگزاری مسابقه ای با سوالات متنوع درباره سیره و قرآن کریم در این برنامه شرکت داشت.
این برنامه همچنین شامل یک کارگاه آموزشی برای کودکان شد که به ابعادی از سیره حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) پرداخت و با دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خاتمه یافت.

برنامه مذکور شامل حضور گسترده بانوان زائر بود که رضایتمندی خود را نسبت به برنامه های متنوع ابراز کردند.

کد خبر 1154322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha