برگزاری رزمایش جهاد تبیین در قالب برگزاری نشست های بصیرتی در مساجد

حسینی، به برگزاری رزمایش جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در این طرح در تمام مساجد حداقل یک نشست بصیرتی سیاسی باهدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و امیدآفرینی اجرا می شود.

«سیدجواد حسینی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در همدان گفت:  افتخار بزرگی که نسیب ما پاسداران شده این است که روز پاسدار مصادف با سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است و باید این افتخار را ارج نهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: این نامگذاری ارزشمند علاوه بر اینکه نشان دهنده ارزش‌ها و فضیلت‌های این نهاد و پیوند آن با فرهنگ حسینی است بیانگر آن است که سپاه با الگو گیری از فرهنگ ماندگار عاشورا و عبرت از حقیقت‌های جاودان آن و با درک صحیح  از شرایط فراروی انقلاب همواره در صحنه‌های مختلف حضوری به هنگام و موفق داشته است.

 

وی ادامه داد: سپاه ناحیه همدان به مناسبت این روز بزرگ، خدماتی را همچون گذشته در قالب رزمایش چندگانه فرهنگی، هنری، بصیرتی و جهادی به مردم ارائه می‌دهد.

 

حسینی اولین رزمایش را، رزمایش خدمات رسانی به نیازمندان و مردم کم‌برخوردار حاشیه شهر بیان کرد و افزود: در این طرح توزیع بسته‌های معیشتی، ویزیت رایگان، اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی را خواهیم داشت.

 

وی رزمایش بعدی را رزمایش جهاد تبیین دانست و گفت: در این طرح در تمام مساجد حداقل یک نشست بصیرتی سیاسی باهدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و امیدآفرینی اجرا شده و همچنین طرح دیگری در همین راستا باعنوان رزمایش طرح ثامن در فضای مجازی اجرا می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان رزمایش دیگر را رزمایش کمک به هوای پاک دانست و گفت: در این رزمایش نیز با همکاری منابع طبیعی و شهرداری همدان در سطح شهر اقدام به کاشت نهال‌های مثمر و غیرمثمر خواهیم کرد.

 

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها نیز حضور در نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان است.

 

حسینی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدد الهی و پشتوانه مردمی و روحیه جهادی و انقلابی خود و نیز با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به فضل خداوند همچنان با چیرگی و فائق آمدن بر دشمنان، عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی تضمین خواهد کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1154334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha