برترین های دومین دوره مسابقات قرآنی مبعث مسجدالنبی(ص) زنجان اعلام شد

مسابقات قرآنی مبعث در مسجد النبی(ص) زنجان در رشته های قرائت ترتیل، حفظ با محوریت جزء ۳۰، اذان، دعاخوانی و مفاهیم در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار شد و از برترین ها تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دومین دوره مسابقات قرآنی مبعث در رشته های قرائت ترتیل، حفظ با محوریت جزء ۳۰، اذان، دعاخوانی و مفاهیم در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار شد.

 

در رشته ترتیل زیر ۱۲ سال سهیل دوستی فرد رتبه اول، عباس محمدی و مهدی امامی مشترکا دوم و ابوالفضل ندرلو و مجتبی محمدی مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته ترتیل بالای ۱۲ سال هم امیرمحمد مهاجری، محمد حسام ملت خواه و محمد مهدی اشتری رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

در رشته  حفظ جزء ۳۰ نیز نفر اول امیرمحمد مهاجری، نفر دوم محمد سالار زلفخانی و نفرات سوم علیرضا الماسی و محمدهادی مهراندیش معرفی شدند.

 

در رشته اذان نیز نفرات اول مهدی بیگدلی و معین آراسته، نفر دوم محمد آیدین ناصر و نفرات سوم محمد حامد اشتری و امیرعباس صادقی انتخاب شدند.

در رشته قصه گویی هم رتبه اول به محمد صدرا شفقتیان، رتبه دوم به مهدی رضایی و رتبه سوم مشترکا به امیرعباس دوستی و امیرحسین مهاجری رسید.

 

در رشته  دعاخوانی نیز نفرات اول مهدی بیگدلی و محمد حامد اشتری معرفی شدند و به دیگر متسابقین نیز هدایایی تقدیم شد.

کد خبر 1154340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha