ایثار و فداکاری جانبازان و پاسداران ایران اسلامی یادآور مکتب عاشورا است

جهانگیری روز پاسدار را روز تجلی ایثار و پاسداری از اسلام ناب محمدی دانست و گفت: ایثار و فداکاری جانبازان و پاسداران ایران اسلامی یادآور مکتب عاشورا و رشادت‌های دلیرمردان در راه دفاع از وطن در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه ماه شعبان فرصتی ارزشمند و گران‌بها برای گره‌زدن دل‌ها با خداوند متعال و اهل بیت (ع) است اظهار کرد: ماه شعبان، ماه جشن و سرور، ماه پیامبر اعظم (ص) و ماه عشق و رحمت خداوند متعال است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: روزهای آغازین ماه سراسر نور شعبان همزمان با میلاد فرخنده باسعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار، ولادت بزرگ جانباز اسلام و اسطوره وفا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز و میلاد باسعادت امام زین‌العابدین (ع) است.

 

وی با بیان اینکه ماه مبارک شعبان مزین به طلوع نور تابناک از آسمان ولایت و امامت است که با طلوع نورانی خود، روشنی‌بخش دل‌های مؤمنان سراسر دنیا می‌شود اذعان کرد: ایثار و فداکاری جانبازان و پاسداران ایران اسلامی یاد آور مکتب عاشورا و رشادت‌های دلیرمردان در راه دفاع از وطن در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن است.

 

جهانگیری روز پاسدار را روز تجلی ایثار و پاسداری از اسلام ناب محمدی و پاسداری از ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های دینی دانست تصریح کرد: ملت ایران همواره قدردان ایثارگری و جانفشانی‌های فرزندان پاسدار خود در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: بدون شک امنیت و آسایش کنونی کشور را مدیون پاسداران، جانبازان، ایثارگران و سایر نیروهای مسلح هستیم که با جانفشانی‌های خود از وطن و اسلام دفاع کردند.

 

کد خبر 1154361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha