تحقق محله های اسلامی با کمک نیروهای مردمی و بسیجی

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، ایجاد محله های اسلامی را از دستاوردهای سپاه در حوزه اجتماعی اعلام کرد و گفت: نیروهای مردمی و‌ سپاهی با حضور در مناطق آسیب خیز نسبت به رفع مشکلات اقدام و محله های اسلامی را جایگزین می‌کنند.

سردار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: در حال حاضر جبهه مقاومت آمریکا دچار مشکل شده و طی سال ۱۴۰۱ شاهد خروج کامل آمریکایی ها از منطقه خواهیم بود.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز نیروهای آمریکایی در عراق در پناهگاه ها محبوس مانده اند، خاطرنشان کرد: ارتشی که آمریکا ساخته بود و‌ به آن امیدها داشت دوام نیاورد و فرار را بر قرار در منطقه ترجیح داد.

 

به گفته سردار فرجی، با وجود تمام جوسازی های کشورهای غربی، سپاه به همت مردم و مقام معظم رهبری توانسته تولید قدرت کند و به برکت خون شهدا نظامی مقتدر ساخته و در برابر آمریکا پنجه در پنجه انداخته است.

 

وی همچنین به عمر پرافتخار ۴۳ ساله‌ انقلاب اسلامی اشاره کرد و‌افزود: طی این مدت انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی را از سر گذرانده و دشمن تمام دسیسه ها و فکرهای پلیدی که برای ملت ایران داشته را اجرا کرده است.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: این در حالی است که امروز با رهبری ولایت فقیه، همراهی مردم و نیروهای مسلح، کشور در اوج اقتدار و دشمنان در ذلت و خواری در منطقه قرار دارند.

 

در عین حال وی به رسالت خدمت رسانی این نهاد هم اشاره کرد و گفت: امسال ۹۷ میلیارد تومان در قالب کمک های مومنانه برای تامین کالاهای اساسی مردم در راستای رزمایش مواسات در استان هزینه شد.

 

اگرچه سردار فرجی، سپاه را موازی با نهادهای اجرایی ندانست و فعالیت های سپاه را در طول وظایف سایر نهادها دانست ولی به این نکته هم اشاره کرد که برای کاهش آسیب های اجتماعی، بخشی از فضای سپاه از حالت نظامی خارج شده و به مکان هایی برای رفع موانع و رفع آسیب های اجتماعی تبدیل شده است.

 

وی همچنین ایجاد محله های اسلامی را از دیگر دستاوردهای سپاه در حوزه اجتماعی اعلام کرد و گفت: نیروهای مردمی و‌ سپاهی با حضور در مناطق آسیب خیز نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنند و محله های اسلامی را جایگزین می‌کنند.

 

سردار فرجی با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و ‌مجازی در استان فعال شده است، گفت: اردوهای جهادی استان به صورت مردمی و با حضور فعالانه اقشار بسجیان در مناطق روستایی و‌ کم برخوردار کماکان انجام می‌شود.

 

کد خبر 1154388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha