کمک یک میلیارد تومانی خیرین به ایتام و محسنین بشرویه

حلوانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان و خیرین یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به ۴۰۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین شهرستان بشرویه کمک کرده اند.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: اکرام ایتام و طرح محسنین از مهمترین طرح هایی هستند که در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه در حال حاضر 409 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در بشرویه قرار دارند، ادامه داد: از این تعداد 56 نفر یتیم و 356 نفر فرزند محسنین هستند که توسط یک هزار و 777 نفر از خیرین حمایت می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و 507 میلیون تومان خیرین به ایتام و محسنین بشرویه کمک کرده اند، افزود: این حمایت ها به صورت نقدی و غیرنقدی به خانواده های ایتام و محسنین کمک شده است.

 

حلوانی بیان کرد: در حال حاضر تمامی فرزندان یتیم تحت حمایت این نهاد در بشرویه دارای حامی هستند و حامیان طی سال جاری در حل تمامی مشکلات ایتام مساعدت داشتند و امسال در زمینه تامین وسایل ضروری منزل و بازپرداخت اقساط و تکمیل مسکن محرومین مشارکت کردند.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه طرح اکرام ایتام به خارج از کشور صادر شده است، گفت: تعداد زیادی از ایرانیان خارج از کشور عضو این طرح شده اند و طی چند وقت اخیر یکی از این حامیان 20 میلیون تومان به بحث مسکن یکی از ایتام بشرویه کمک کرده است.

 

 

کد خبر 1154391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha