جشن بزرگ «دُردانه های علی(ع)» به مناسبت ولادت سرداران کربلا برگزار می شود

مدیرکانون فرهنگ هنری شهدای زیرک آباد طبس با بیان اینکه جشن بزرگ «دُردانه های علی(ع)» به مناسبت ولادت سرداران کربلا برگزار می شود، گفت: در راستای اجرای این جشن از نفر از جانبازان و سه نفر از پاسداران روستای زیرک آباد طبس تجلیل می شود.

«ابوطالب برهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس به منظور بزرگداشت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) اقدام به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در ادامه گفت: این کانون بحث فضاسازی مسجد و محله و آذین بندی مسجد جهت بزرگداشت سالروز ولادت سرداران کربلا را اجرا کرده است.

 

وی به برگزاری جشن «دُردانه های علی(ع)» اشاره کرد و افزود: این جشن بزرگ همراه با ملودی خوانی و سخنرانی و اجرای سرود و مسابقات مختلف به مدت سه شب توسط کانون برگزار می شود.

 

برهانی با اشاره به بحث تجلیل و تکریم پاسداران و جانبازان گفت: در راستای بزرگداشت این ایام مقرر شده است تا به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز از 2 نفر از جانبازان و سه نفر از پاسداران روستای زیرک آباد طبس تجلیل شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در پایان عنوان کرد: دیدار با خانواده جانبازان و پاسداران مسجدی نیز طی این ایام در دستور کار کانون قرار دارد.

 

کد خبر 1154401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha