استاندار اردبیل زاد روز مسعود حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل به مناسبت سوم شعبان، زاد روز مسعود حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (14 اسفندماه) «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل به مناسبت سوم شعبان، زاد روز مسعود حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیام تبریک صادر کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان المعظم، سال روز ولادت با سعادت اسوه جاودانه شجاعت و ایثار، حضرت اباعبدا... الحسین(ع)، عید بزرگ عاشقان و دلداگان حسینی که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز پاسدار، نام گذاری شده، فرصت مغتنمی نیز برای قدردانی از خدمات ارزنده همه پاسدارانی است که در حوزه های مختلف فرهنگی، امنیتی و ... برای سربلندی این مرز و بوم الهی و آرامش مردم، صادقانه، تلاش می کنند.

 

اینجانب، ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار متعال که یک بار دیگر، توفیق درک ماه پرفیض شعبان  را به همه ما عطا فرموده، با نهایت مسرت و شعف قلبی، میلاد مسعود سید و امام ابدی شهیدان و رهبر آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به مردم ولایی استان که قرن هاست مدال عشقورزی به اهل بیت (ع) را بر سینه دارند خصوصاً به پاسداران غیور و خانواده های محترم آنان در اقصی نقاط استان، تبریک  می گویم و از درگاه خداوند مهربان مسالت می کنم ارواح بلند پاسداران شهید را که با نثار جان عزیزشان، به جمع پرافتخار شهدای اسلام پیوستند شاد و پاسداران مشغول به خدمت را نیز مشمول عنایات و توفیقاتش قرار دهد.

 

سیدحامد عاملی / استاندار اردبیل

کد خبر 1154402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha