بزرگداشت ائمه جماعات فقید در مسجد روحانی با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی

حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی گفت: بزرگداشت ائمه جماعات فقید مساجد، ۱۹ اسفندماه با سخنرانی آیت‌۲الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در مسجد روحانی تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن علم الهدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد روحانی، مدرسه علمیه حضرت قائم (عج) و گروهی از ائمه جماعات مساجد جنوب تهران، مجموعه یادواره علما را تشکیل داده اند، اظهار کرد: هدف اصلی این مجموعه برگزاری مجالس بزرگداشت و تدوین کتب زندگی نامه ائمه جماعات فقید مساجد جنوب تهران است.

 

امام جماعت مسجد روحانی (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) افزود: بزرگداشت ائمه جماعات فقید مساجد با محوریت حجج اسلام والمسلمین سید جواد علم الهدی، سید مهدی طباطبائی، سید حسین میرسجادی، شجاع الدینی سید محمد غروی، محمد حسین رئوفی و روحانی قوچانی، پنجشنبه، 19 اسفندماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد روحانی برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، در این مراسم سخنرانی، حجت الاسلام موسوی درچه ای، قرائت قرآن و حمید منتظرالقائم، مداحی می کنند.

 

علم الهدی ادامه داد: مجموعه یادواره علما بنا دارد از این پس، در هر فصل، یک مراسم بزرگداشت در یادبود جمعی از ائمه جماعات مساجد تهران برگزار کند که مراسم بعدی در خردادماه و به مناسبت قیام 15 خردادماه برگزار و زمان و مکان و سایر جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کتاب شرح حال ائمه جماعات فقید مساجد تهران در هر یک از این مجالس بزرگداشت با حضور جمعی از علما و مسئولان کشوری رونمایی می شود تا سبک زندگی این روحانیون به این طریق در میان مردم ترویج شود.

 

کد خبر 1154474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha