اعطای ۳۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه  از سوی مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل از اعطای ۳۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به نیازمندان از سوی این مرکز طی یک سال اخیر خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرکز نیکوکاری ولایت موسسه  مهد قرآن شهرستان آران و بیدگل طی یک سال اخیر ۳۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به نیازمندان پرداخت کرده است.


مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل افزود: این صندوق با مساعدت و همکاری خیرین نیک اندیش و صندوق امداد ولایت، این تسهیلات را بدون سود و کارمزد و در اقساط ۳۶ ماهه و ۶۰ ماهه به نیازمندان پرداخت کرده است.


 
حجت الاسلام جلالی افزود: مرکز نیکوکاری ولایت موسسه قران و عترت  در نخستین همایش تجلیل از برترین صندوق های قرض الحسنه استان اصفهان در سال ۱۳۹۹ رتبه نخست اعطای تسهیلات قرض الحسنه را در بین صندوق های استان اصفهان کسب کرد.

 

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل ادامه داد:  تسهیلات اشتغال، مسکن، درمان، کارگشایی و تامین جهیزیه بخشی از اقدامات صندوق قرض الحسنه مهرولایت با سرمایه‌گذاری خیّران به شمار می‌رود.


 
حجت الاسلام جلالی خاطر نشان کرد: صندوق قرض الحسنه مهر ولایت آمادگی کامل خود را جهت پذیرش سپرده خیرین بزرگوار و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد به نیازمندان و کسانی که از طرف خیرین با اولویت نیازمندان معرفی می شوند اعلام می دارد.


 
حجت الاسلام جلالی افزود: تهیه ۱۹ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، تهیه  و توزیع یک هزار بسته معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان، ارائه خدمات رایگان پزشکی، تهیه ۳۰۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی و توزیع در بین نیازمندان از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری ولایت در طی ماه های اخیر است.

 

مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به موسسه قرآن و عترت مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل از سال ۱۳۹۸با هدف فعالیت های اجتماعی، مذهبی، آموزشی ، درمان ، معیشتی ویژه نیازمندان با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغاز کرده است./

کد خبر 1154499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha