جذب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای موزه هنرهای معاصر همدان

احسانی، از جذب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه علمیات عمرانی موزه هنرهای معاصر همدان خبر داد و گفت: موزه هنرهای معاصر همدان در زمینی به وسعت هشت هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار مترمربع در حال احداث است.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در پی مساعدت‌های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به همدان، 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت که این میزان اعتبار جذب شده است.


مدیرکل فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه این طرح با قوت در حال اجراست، افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته، عملیات اجرایی این طرح پس از چند سال وقفه در سال 98 آغاز شد و با جذب اعتبارات در مدت اخیر، روند تکمیل پروژه قوت گرفت.


احسانی همچنین تصریح کرد: موزه هنرهای معاصر همدان در زمینی به وسعت هشت هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار مترمربع در حال احداث است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این موزه شامل واحد امور هنری، واحد اداری، کتابخانه، واحد سمعی و بصری، خدمات نمایشگاهی، گنجینه و آرشیو آثار هنری، دبیرخانه دائمی نمایشگاه و فروشگاه کتاب است.

 

احسانی با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از موزه هنرهای معاصر یکی از اقدامات درخشان حوزه فرهنگ و هنر استان همدان است، تصریح کرد: امیدواریم روند حمایت از فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر در استان همچنان ادامه یابد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته پنج میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافت، افزود: موزه هنرهای معاصر همدان بعد از تکمیل و تجهیز  به یکی از زیباترین و مجهزترین موزه های کشور تبدیل خواهد شد به نحوی که شایسته مردم فرهنگی و هنردوست استان باشد.

 

 

 

کد خبر 1154544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha