دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت روز پاسدار

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز پاسدار، با حضور در ستاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی دیدار کرد و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار، با حضور در نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبد الله حاجی ‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.


حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد حسنی در این دیدار همچنین با اهدای لوح تبریک به حجت‌الاسلام‌ و المسلمین‌ حاجی ‌صادقی، فرا رسیدن روز پاسدار را تبریک گفت.

بنابراین گزارش،  متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند، حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین عبدالله حاجی ‌صادقی
نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم؛
سوم شعبان‌المبارک، سالروز ولادت امام حسین (ع)  که با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) روز پاسدار نامگذاری شده است، یادآور حماسه آفرینی پاسداران پر افتخار انقلاب در 8 سال دفاع مقدس است که با تأسی از سرور و سالار شهیدان حماسه‌های بی‌نظیری خلق کردند و با خون پاک خود نهال استقلال و آزادی کشور عزیزمان را آبیاری کردند.

پاسداران عزیز، امروز نیز با تمام تلاش در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران تا پای جان در رکاب فرماندهی معظم کل قوا،حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) هستند و این مهم را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رسانده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام خجسته شعبانیه سوم شعبان روز پاسدار را به تمام پاسداران گرانقدر به‌ویژه جنابعالی و همکاران محترمتان در نهاد مقدس نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 1154562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha