شهید سلیمانی شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است

سردار بوعلی گفت: فرهنگ پاسداری از فرهنگ حسینی و عاشورایی برگرفته شده و شهید سپهبد سلیمانی شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است که مکتبش سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز یکشنبه (15 اسفند) در مراسم بزرگداشت روز «پاسدار» با تبریک ولادت امام حسین (ع) گفت: فرهنگ پاسداری  از فرهنگ حسینی و عاشورایی برگرفته شده و شهید سپهبد سلیمانی شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است که مکتبش سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها قرار دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسداران در عرصه های مختلف و خط مقدم دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی با الگو برداری از امام حسین (ع) میدان داری می کنند.

وی اضافه کرد: ولایتمداری، بصیرت، روحیه جهادی و شجاعت مولفه های مهم فرهنگ پاسداری است و سپاه و بسیج از ابتدای تاسیس تاکنون در خدمات رسانی به مردم و اقشار محروم حضور داشته است.

سردار بوعلی با تبریک اعیاد شعبانیه اعلام کرد: سپاه فجر فارس به مناسبت این ایام 10 هزار پُرس غذای گرم میان اقشار محروم و نیازمند توزیع می کند و یکصد سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد تومان به زوج های جوان فارس اهدا خواهد کرد.

کد خبر 1154609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha