کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت در بیمارستان شهدای دهلران

همزمان با روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی با حضور مسئولان شهرستان دهلران به پاس رشادت های شهدای مدافع سلامت و کادر درمان در محوطه بیمارستان شهدا دهلران چندین اصله نهال غرس کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه دهلران با تبریک ایام شعبانیه و تبریک  هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: ابتکار عمل منابع طبیعی دهلران که به یاد شهدای سلامت و کادر درمان در اولین روز از درخت کاری که اقدام به غرس درخت کردند ستودنی است.

 

 حجت الاسلام « سید محسن موسوی» گفت: در شرایط حساس کرونا، کادر پزشکی و درمانی، در خط مقدم نبرد با ویروس منحوس کرونا بودند و جانانه بر بالین بیماران حاضر شدند تا جانی نجات بدهند.

 

 وی گفت: کادر درمان و پزشکان همچون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در میدان خدمت بودند ایثار و فداکاری آنها در تاریخ ثبت شده است.

 

موسوی ابراز کرد: معرفت درخت کاری و حفاظت از محیط زیست از موضوعات بسیار مهمی است که بشریت باید به آن توجه کند.

 

 وی با اشاره به اینکه امروز موضوع درخت کاری و توجه به محیط زیست و منابع طبی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: امروز بحث  درخت کاری در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و از همه مهم تر اقتصادی دارای اهمیت و جایگاه مهمی  درکشورهای  مختلف جهان است.

 

امام جمعه دهلران گفت: رسانه ها، طلاب، دانشگاه ها و دانشجویان باید فرهنگ مهم منابع طبیعی و درخت کاری را در جامعه ترویج و تبلیغ کنند چرا که حیات بشریت با حیات درختان و منابع طبیعی  گره خورده است.

 

لازم به ذکر است در پایان غرس نهال اداره منابع طبیعی با اهدا لوح تقدیر با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان دهلران و جمعی از کادر درمان ومدیران اداری از خانواده دو شهید مدافع سلامت شهرستان دهلران« منصور جاوید پور» و دکتر «عادل بالوی زاده» تجلیل کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1154611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha