هنر ابزاری برای ظلم ستیزی و تبلیغ  مفاهیم اسلامی و توحیدی است

محمدی با بیان اینکه هنر در اسلام ابزاری برای ظلم ستیزی و عدالت گرایی و تبلیغ مفاهیم اسلامی و توحیدی است، گفت: هر چه نگاه هنرمندان و خلق آثارشان برای خدا بیشتر باشد، ماندگاری و گسترده کارشان بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم محمدی» امروز (یکشنبه 15 اسفند) در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی «شعر و داستانک نماز و معارف مهدوی» که در شهرستان رامیان برگزار شد، گفت: برگزاری این جشنواره در راستای بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ در قالب هنر نسبت به ترویج معارف دینی اقدام شود، این جشنواره با هدف ترویج دین و نمار و مهدویت در قالب هنر برگزار شده است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان افزود: جذابیت کار هنرمندان در خلق آثار در حوزه های دینی و ماندگاری و تحول فعالیت آنها بالاست.

 

وی با بیان اینکه هنر در اسلام ابزاری برای ظلم ستیزی و عدالت گرایی و تبلیغ  مفاهیم اسلامی و توحیدی است، گفت: هر چه نگاه هنرمندان و خلق آثارشان برای خدا بیشتر باشد، ماندگاری و گسترده کارشان بیشتر خواهد بود.

 

محمدی خاطرنشان کرد: هنر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز گذاشتن همه چیز برای خدا بود و خودش در خط مقدم جبهه کنار رزمندگانش بود، چون نگاهش برای خدا بود ماندگاری و گسترش در جهان هم داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث مهدویت، برترین عبادت نزد خداوند منتظر بودن و انتظار فرج داشتن است، گفت: سه کار باید در راستای انتظار انجام شود، گام اول معرفت و شناخت از امام زمان(عج) است، باید معرفت و شناختمان را بالا ببریم.

 

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان افزود: گام دوم مودت و گام سوم اطاعت است که معرفت و مودت زمینه ساز اطاعت هستند.

 

وی با بیان اینکه آثار خوبی به جشنواره سوم ارسال شد، اظهارامیدواری کرد: در جشنواره چهارم نیز آثار خوبی خلق شود و تحول ایجاد کند.

 

کد خبر 1154621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha