هنر نمایش می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش داشته باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنر نمایش با جاذبه های خود می تواند نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حسین فرخنده» امروز یک شنبه در آئین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی در مجتمع فرهنگی و هنری گرمه با تبریک اعیاد شعبانیه از حضور پرشور ۴۵ گروه نمایشی جوان استان در جشنواره سپاسگزاری کرد و انسجام گروهای نمایشی، معرفی استعدادهای نو و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه را از برآیندهای مهم برگزاری این رویداد هنری دانست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: هنر به طور عام و هنر نمایش به صورت خاص فی نفسه  برای جامعه آگاهی بخش و آرامش بخش است و پویایی و نشاط اهل هنر، نشاط و سرزندگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با اشاره به محورهای فراخوان جشنواره که به موضوع آسیب های اجتماعی و خانواده اختصاص یافته بود، گفت: هنر نمایش با جاذبه های خود می تواند نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند.

 

فرخنده بیان کرد: امروز خانواده در جامعه ایرانی مطمئن ترین و رضایت‌بخش ترین وجه زندگی است و با توجه به چالش های دنیای امروز، به عنوان یک اولویت بیش از گذشته نیازمند مراقبت است.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در پایان از نقش آفرینی اجتماعی هنرمندان جوان هنرهای نمایشی شرکت کننده در جشنواره  قدردانی و اظهار امیدواری کرد با تداوم فعالیت ها، بیش از گذشته در ایجاد فضای امیدوارانه و نشاط و شادابی در جامعه موفق باشند.

 

در این مراسم بر اساس اعلام هیئت داوران ششمین جشنواره تئاتر کوتاه (امید) متشکل از «سعید آقایی»، «غلامرضا یوسفی» و «سید مهدی کشمیری» برگزیدگان بخش های صحنه ای و خیابانی این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر 1154629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha