اجرای طرح «جنات» با هدف توسعه فعالیت های قرآنی در جهرم

قلیچ خانی از اجرای طرح «جنات» با هدف توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی در شهرستان جهرم خبر داد.

«محمدرضا قلیچ خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، حجت الاسلام مدبرامام جمعه جهرم پیشنهادی را به مناسبت روز درختکاری مطرح نمودند که باغداران عزیز یا حتی بعضی از افرادی که در منزلشان چند اصله درخت دارند، درختی را به نیت و نذر فعالیت‌های قرآنی کاشته و محصولش را وقف قرآن نمایند و بدانند که خدا به زندگیشان برکت می‌دهد.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم افزود: در راستای فرمایشات امام جمعه جهرم و همچنین کمک به آینده مالی مجموعه های قرآنی، «دارالتحفیظ الهادی (ع)»، طرح «جنات» را درشهرستان جهرم آغاز کرده که به سه روش انجام می شود.


وی با اشاره به اینکه در روش اول شهروندان می تواند حداقل یه اصله درخت مثمر را جهت صرف در امور قرآنی اهدا کنند، عنوان کرد: روش دوم این طرح کاشت یک نهال مثمر در هر جایی که خودشان صلاح ببینند و در روش سوم واریز مبلغ ۳۰هزار تومان جهت خرید یک نهال و کاشت آن به نام خود افراد است.

 

قلیچ خانی در پایان اظهار کرد: افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند و یا هرگونه سوالی دارند، می توانند با شماره های 09176723570 و یا 0917500539 تماس بگیرند.

کد خبر 1154646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha