دپوی ۱۹ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف بیش از ۱۹ هزار عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

احمد ثمره حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار داشت: با توجه به نزديكی چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشي از استفاده مواد محترقه خطرناك و غيرمجاز، مقابله با افرادي كه در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد فعاليت دارند؛ در دستور كار پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس امنيت عمومي این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی  و هوشمندي خود فردي را که در منزل خود اقدام به دپوی مواد محترقه غیر مجاز نموده شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: مأموران پس از حصول اطمینان از دپوی مواد محترقه در منزل این فرد به محل اعزام و در بازرسي صورت گرفته تعداد  19 هزار و 170 عدد انواع مواد محترقه را به همراه یک هزار 700 عدد فشنگ سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با بيان اينکه تهيه و توزيع مواد محترقه غير مجاز جرم بوده و با متخلفان برخورد قانوني صورت خواهد گرفت، بیان داشت: در اين رابطه یک نفر دستگير و براي سیر مراحل قانوني به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شهروندان خواست: در ايام پاياني سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بيشتري نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسيب ها و خطرات احتمالي استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت فرد و يا افرادي كه در رابطه با توليد و توزيع مواد محترقه و آتش‌زای غير قانوني فعاليت مي‌كنند، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

 

کد خبر 1154659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha