۶ هزار فعالیت ویژه دهه فجر در کردستان اجرایی شد

رئیس ستاد دهه فجر کردستان گفت: ۶ هزار فعالیت ویژه دهه فجر در عرصه‌های مختلف در سطح استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس ستاد دهه فجر استان در نشست تجلیل از کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۲۴ کمیته تخصصی در استان فعالیت داشتند و برنامه‌های گسترده‌ای در استان انجام دادند که جای تقدیر دارد.

 

 

وی با بیان اینکه مردم علیرغم ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و دروغ‌پراکنی رسانه‌های غربی در ۲۲ بهمن حماسه‌ آفریدند و موجب تحسین مقام معظم رهبری شدند، افزود: راهپیمایی خودرویی و موتوری در این ایام مبارک انجام و ۶ هزار فعالیت در عرصه‌های مختلف در سطح استان برگزار شد.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: یک‌هزار و 400 میلیارد تومان در استان کردستان طرح و پروژه در ایام دهه فجر در کردستان اجرا و دو و نیم میلیون یورو در استان سرمایه‌گذاری شد.

 

 

مسئولان برنامه دهه فجر امسال را بخوبی هدایت کردند

 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این نشست اعلام کرد: همه مسئولان برنامه دهه فجر امسال را بخوبی هدایت کردند که قابل تحسین بود.

 

 

محمود الله مرادی بیان کرد: حضور بدون مقدمه نماینده ولی فقیه در تمام برنامه‌های استانی و شهرستانی دهه فجر جای تقدیر دارد که حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای استان نیز حضور یافت.

 

 

وی شنیدن درددل‌های مردم و پیگیری مشکلات مردم توسط مسئولان ارشد استان در روستاهای مختلف را بیانگر توجه مسئولان نسبت به مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به دهه فجر سنوات قبل متفاوت‌تر بوده است.

 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه مسئولان ارشد استان با مردم را علاج درد و مشکلات جامعه دانست.

 

در این نشست از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر کردستان تجلیل شد‌.

کد خبر 1154685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha