۴۱ اصله نهال در خوزستان کاشته شد

مراسم کاشت ۴۱ اصله نهال به یاد ۴۱ نفر از شهدای استان خوزستان همزمان با روز درختکاری در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در پارک شهروند اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند) در مراسم کاشت 41 اصله نهال به یاد 41 شهید استان خوزستان که همزمان با روز درختکاری در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در پارک شهروند اهواز برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های ایثارگرانی است که باید به هر بهانه یادشان را گرامی بداریم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه شهیدان به معنای واقعی مقرب درگاه الهی هستند افزود: کاشت نهال، خود یک فریضه و حرکت انسانی و اسلامی است و وقتی به نام شهدا مزین می شود، ارزش آن دوچندان خواهد شد و چه بهتر از اینکه این نهال ها به دست مادران و پدران عزیز شهدا کاشته شوند.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز به مناسبت روز درختکاری و در ایام مبارک اعیاد شعبانیه، ضمن تبریک به همه سبزپوشان راه ولایت، به نام و یاد شهدای پایتخت دفاع مقدس این نهال ها را در این فضای معنوی کاشتیم تا برای همیشه به یادگار بمانند.

 

کد خبر 1154703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha